Ξεκινά με "φθαρμένα" υλικά

Αλγεινή εντύπωση μου προκαλεί, κάθε δήλωση πλέον, της κας Ντόρας Μπακογιάννη. Η κατάστασή της όσο πάει και χειροτερεύει… Τι να πρωτοσχολιάσω… Τα περί δικομματισμού που λέει… Τα περί πολιτικής που θέλει φρέσκιες ιδέες και πρόσωπα για να επανακάμψει… Ό, τι και να σχολιάσω, πραγματικά νιώθω ότι χάνω τον χρόνο μου. Απλά μερικά φιλολογικά ερωτήματα θα θέσω… Συγνώμη κυρία μου, γιατί έχετε την εντύπωση ότι εκπροσωπείτε κάτι το καινούριο και διαφορετικό; Τώρα εμφανιστήκατε στο προσκήνιο για πρώτη φορά; Τριάντα ολόκληρα χρόνια στην πολιτική σκηνή του τόπου και μάλιστα από την πρώτη σειρά, τι ακριβώς κάνετε; Η έννοια του νέου και διαφορετικού που πρεσβεύετε, ποια ακριβώς έννοια έχει; Ηλικιακά, ας μην το σχολιάσω, δεν κάνει να είμαι αγενής απέναντι σε μία … κυρία… Τις φρέσκιες ιδέες ποιος ακριβώς θα τις προσφέρει; Ο Χ. Μαρκογιαννάκης και ο Κ. Κιλτίδης; Αν δεν κάνω λάθος, ήταν από τους πλέον αποτυχημένους υπουργούς της κυβέρνησης Καραμανλή, με εμπλοκή στα σκάνδαλα που … χαντάκωσαν την εν λόγω κυβέρνηση… Στο c4i ο ένας, στο Βατοπέδι ο άλλος…

Εντάξει, ζούμε στην χώρα που όλοι θέλουν να’ ναι πρόεδροι. Δεν αποτελείται εξαίρεση αυτού του κανόνα λοιπόν. Θέλετε σώνει και καλά να είστε πρόεδρός κάπου. Τόσα ιδρύματα υπάρχουν. Γιατί δεν δοκιμάζεται εκεί; Έχω την αίσθηση, ότι η πολιτική πλέον σας έχει ξεπεράσει οικογενειακώς. Ξέρετε γιατί τα λέω όλα αυτά;

Διότι εκτός των άλλων κυρία μου, είστε και αγνώμων και αχάριστη. Όχι μόνο απέναντι στην παράταξη που σας ανέδειξε, κρατώντας σας στον αφρό της κοινωνικό πολιτικοοικονομικής ζωής του τόπου, αλλά είστε αγνώμων και αχάριστη, απέναντι και σε επί μέρους πρόσωπα που σας έχουν στηρίξει στο παρελθόν, με προσωπικό κόστος και μην υπολογίζοντας τίποτα. Απλά θα σας θυμίσω την περίπτωση του Ν. Κακλαμάνη. Ο κ. Κακλαμάνης, στις εσωκομματικές εκλογές για την προεδρία της Ν. Δ., είχε βγει στα κεραμίδια για την στήριξή σας. Εσείς τώρα που κρύβεστε; Ξεχάστε τη Ν. Δ., αν αυτό αποτελεί πρόβλημα. Στον άνθρωπο Ν. Κακλαμάνη, που ρίσκαρε πολλά με το να σας υποστηρίξει, το είδαμε άλλωστε και στον πρώτο γύρο για την τοπική αυτοδιοίκηση, δεν οφείλεται τίποτα; Αντιθέτως, απ’ ότι μαθαίνω, στα μουλωχτά τελείως, τον υποσκάπτεται κιόλας, στηρίζοντας τον αντίπαλό του…

Σε κάθε περίπτωση, εγώ δεν σας εύχομαι κάτι, για το … νέο σας αυτό ξεκίνημα. Μου αρκούν οι ευχές που θα πάρετε από τον αγαπημένο σας πατέρα!

ΉΡΩΝ