"Είμαι η Ντόρα αλλά έχω αλλάξει"


Σκίτσο από Ελευθεροτυπία
Ντ. Μπακογιάννη: «Δεν είναι μητσοτακικό το κόμμα. Είμαι η Ντόρα άλλα έχω αλλάξει»

Η κ. Μπακογιάννη ισχυρίζεται ότι έχει αλλάξει και εκφράζει κάτι νέο. Δεν την ενδιαφέρει πλέον η εξουσία :

"Ούτε καρέκλες πάω να πάρω, ούτε Υπουργεία πάω να πάρω ούτε θώκους πάω να πάρω"

"Έχω πλήρως απομυθοποιήσει την εξουσία"

Διαγράψτε λοιπόν την μέχρι στιγμή πορεία της στη Νέα Δημοκρατία και φανταστείτε την σαν κάτι καινούριο. Πως μπορεί να γίνει αυτό;;; Στην πολιτική όλα γίνονται...

Συμπέρασμα : Η ΔΗ.ΣΥ.(ή αλλιώς ΔΥΣΗ) είναι ένα νέο κίνημα με φρέσκιες ιδέες, ανεξάρτητα αν οι ιδέες αυτές εκφράζουν τον Μάνο και τον Ανδριανόπουλο(νεοφιλελεύθεροι "Ταύροι"). Είναι ένα κίνημα που δεν αποσκοπεί στην φθορά του προέδρου της Ν.Δ. Δεν στοχεύει σε κυβερνήσεις συνεργασίας. Απεχθάνεται την εξουσία και δημιουργήθηκε για το καλό της Ελλάδας...Όμορφο το παραμύθι με την σταχτοπούτα που έγινε Πριγκίπισσα, άλλα για τα μικρά παιδιά...Αν πιστεύετε ότι η κοινωνία την συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει ανάγκη από νέα κόμματα, είσαστε βαθιά νυχτωμένοι.