Ο κυρ-Θόδωρος ξαναχτύπησε…


Μια ανησυχία με είχε πιάσει αγαπητέ αναγνώστη τις τελευταίες μέρες και δεν στο κρύβω… Είχα πολλές, μέρες πολλές ν’ ακούσω τον αγαπητό κυρ-Θόδωρο, τον Πάγκαλο ντε, ν’ ανοίγει το πιο γυμνασμένο μέρος του ατέλειωτου κορμιού του, το στόμα του δηλ. και να κάνει καμιά ενδιαφέρουσα δήλωση!

Και το θαύμα … εγένετο!!! Μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό REAL F.M. 97,8 και μάλιστα, για ένα θέμα που ο κυρ-Θόδωρος το κατέχει καλά, τα ελληνοτουρκικά. Δεν πιστεύω να έχει κανείς αντίρρηση γι’ αυτό…;

Ας δούμε τι είπε ο μαικήνας αυτός των ελληνοτουρκικών σχέσεων :

«Αν (οι Τούρκοι) είχαν το πολιτικό θάρρος να προχωρήσουν προς την κατεύθυνση όλων των πολιτισμένων εθνών της ανθρωπότητας, θα είχε λυθεί εντός λίγων μηνών το πρόβλημα του Αιγαίου»!

Τι μας είπε λοιπόν ο κυρ-Θόδωρος;

Ότι οι αγαπητοί γείτονες είναι απολίτιστοι… Έχω την εντύπωση ότι κι εσύ αναγνώστη θα συμφωνήσεις με τον κυρ-Θόδωρο… Θα πρέπει όμως να συμφωνήσεις και μαζί μου…

Κυρ-Θόδωρέ μου, αντί να κάθεσαι και να χαρακτηρίζεις όλους τους άλλους γύρω σου κατά το δοκούν, λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει… Εκτίθεσαι… Τώρα φταίω εγώ αν βγει κανένας θιγμένος γείτονάς μας που εσύ τον χαρακτήρισες απολίτιστο και σε πει προδότη και ρουφιάνο;

Προδότη θα σε πει θυμίζοντάς σου την βραδιά των Υμίων το 1996 και ρουφιάνο θυμίζοντάς σου τον Οτσαλάν

Εγώ άκουσα, δεν το πιστεύω βέβαια για εσένα, ότι τα βατράχια του πολεμικού μας ναυτικού ακόμα σε κατηγορούν για εκείνες τις μακρινές εποχές, με την κατηγορία ότι είχες δώσει εντολή λέει… να κατέβει η γαλανόλευκη από την βραχονησίδα… Κουταμάρες, σιγά μην ήσουνα εσύ λεβέντη μου που θ’ αποκαλούσες την σημαία μας ως … ένα κομμάτι ύφασμα…! Αυτά τα λένε όσοι δεν σε συμπαθούν όπως εγώ και ευτυχώς αυτοί είναι πολύ λίγοι…

Σε κάθε περίπτωση όμως εγώ φίλε μου αγαπημένε, κυρ-Θόδωρέ μου, θα ήθελα να σου δώσω μια φιλική συμβουλή, καλύτερα να μασάς, παρά να … μιλάς!!!

Πρόσφερε αν μπορείς καμιά χρήσιμη υπηρεσία στην πατρίδα αντί να προκαλείς τους πάντες και τα πάντα…

Αν δεν μπορείς να ανταποκριθείς στον ρόλο σου, παραιτήσου… Δεν χάθηκε ο κόσμος…

Είμαι σίγουρος ότι κάτι πιο ενδιαφέρον θα βρεις να κάνεις… Επί παραδείγματι, να προετοιμάσεις μια καλή προεκλογική καμπάνια στην σύζυγό σου ας πούμε… Η να πηγαίνεις να παρακολουθείς τις προόδους της κόρης σου στην μουσική… Κάτι άλλο τέλος πάντων που σ’ αρέσει…

ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ

Bookmark and Share