«Τρικυμία εν κρανίω επικρατεί στην κυβέρνηση»

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γ. Μιχελάκης, αναφερόμενος στις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Χ. Παμπούκη, για το ότι ήταν λάθος η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ,έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Στην αρχή κατήργησαν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Στον πρώτο ανασχηματισμό το επανασύστησαν.

Στον δεύτερο, το καταργούν και πάλι!

Σήμερα, έρχεται ο κ. Παμπούκης και ομολογεί ότι αυτό ήταν λάθος!

Μάλιστα, ο ίδιος «νίπτει τας χείρας του», λέγοντας ότι «εγώ έχω θέσει τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Έχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου!».

Τρικυμία εν κρανίω..!

Κυβερνητικό αλαλούμ, δυστυχώς, σε έναν από τους βασικούς πρωταθλητές της οικονομίας, όπως είναι η Ελληνική Ναυτιλία.

Να θυμίσουμε ότι πάγια θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι η σύσταση αυτόνομων υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Τουρισμού
».