Σενάρια διαδοχής στο ΠαΣοΚ

Παρά την πρόθεση του προέδρου του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου να μπει φρένο στις συζητήσεις για τη διαδοχή στην ηγεσία του κόμματος, ο κ. Μιχ. Χρυσοχοίδης ξεκίνησε και επισήμως την κούρσα της διαδοχής. «Είμαι πολιτικός, στέλεχος της παράταξής μας, του κόμματός μας που έχω μακρά θητεία. Νομίζω ότι είμαι χρήσιμος και για την πολιτική και για τον τόπο μέχρι σήμερα, δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω κι εγώ με τη σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ», δήλωσε στον Real FM.

O υπουργός Ανάπτυξης έθεσε κάποιες προϋποθέσεις, υπό τις οποίες θα προχωρήσει στην υποψηφιότητα του: Να υπάρχουν συμφωνημένες διαδικασίες, που θα εφαρμόσουν με σεβασμό όλοι οι υποψήφιοι και στις οποίες θα συμμετάσχει και ο λαός. Επιπλέον επισημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει και μια νέα πολιτική πρόταση με έντονα κοινωνική διάσταση από το ΠαΣοΚ, το οποίο όπως λέει πρέπει να αλλάξει ριζικά .

Αλλά και η κυρία Λούκα Κατσέλη δεν απέκλεισε το απέκλεισε το ενδεχόμενο να διεκδικήσει την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ εκφράζοντας κυρίως το κοινωνικό κομμάτι του κόμματος.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξουν τα χαρτιά τους και οι υπόλοιποι πιθανοί υποψήφιοι: οι κ.κ. Ευ. Βενιζέλος, Α. Λοβέρδος, ενδεχομένως η κυρία Αννα Διαμαντοπούλου, και πιθανόν ο κ. Χρ. Παπουστής, ο οποίος επισήμως δηλώνει ότι δεν θέλει να αναμιχθεί στη σχετική συζήτηση.

Οι υπόλοιποι πιθανοί υποψήφιοι δεν ανοίγουν ακόμα τα χαρτιά τους, καθώς ο κ. Γ. Παπανδρέου άνοιξε μεν τη συζήτηση για τη διαδοχή αλλά δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα ούτε αν θα φύγει ούτε πότε σκέφτεται να να το πράξει αυτό ούτε με ποιά διαδικασία. Στο μεταξύ ο πρόεδρος του ΠαΣοΚ συνεχίζει τις συναντήσεις του με κορυφαία στελέχη του κόμματος, σήμερα είδε τον κ. Θ. Πάγκαλο, και συνεχίζει με τους κ.κ. Χ. Καστανίδη, Απ. Κακλαμάνη και Π. Ευθυμίου.

Διαβάστε περισσότερα :
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=431209