Οι διχογνωμίες και οι αντιπαραθέσεις μέσα στο ΠαΣοΚ συνεχίζονται και στον τομέα της Παιδείας, με πρωταγωνιστές αυτή την φορά τον υφυπουργό Παιδείας κ. Ι. Πανάρετο και την υπουργό κ. Α. Διαμαντοπούλου.
Σε περίοδο όπου τα παιδία σε όλη τη χώρα τρέχουν πανικόβλητα για τις πανελλήνιες εξετάσεις, ο κ. Πανάρετος αποφάσισε να θέσει σε δημόσια διαβούλευση μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας πρόταση για την αντικατάσταση των ΤΕΙ που δέχονται χαμηλό αριθμό εισακτέων, από τοπικά «κολέγια» πανεπιστημίων, κατά το μοντέλο των ΗΠΑ.
Πηγές τονίζουν ότι ο κ. Πανάρετος ενήργησε αυτοβούλως δίχως να ρωτήσει κανέναν. Από δηλώσεις όμως του ιδίου στο Βήμα και θέσεις του στο blog http://panaretos.blogspot.com/ αποδεικνύεται ότι οι απόψεις του ταυτίζονται με αυτές του Πρωθυπουργού της χώρας.
Εν ολίγοις ο κ. Παπανδρέου με μυστικό σύμβουλο τον κ. Πανάρετο πλειοδοτούν σε ανευθυνότητα εις βάρος όλων των μαθητών της χώρας. Με το νέο μοντέλο που προσπαθούν να προωθήσουν από το 1995, υπάρχει η πιθανότητα κάποιος να περάσει σε κάποιο ΤΕΙ και στη συνέχεια το ΤΕΙ να μετατραπεί σε κολλέγιο.
Η δικιά μας θέση είναι ξεκάθαρη. Το πρόβλημα της παιδείας δεν ξεκινά από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιλογή της σωστής κατεύθυνσης στον επαγγελματικό προσανατολισμό του νέου ξεκινάει από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επιτείνεται στην τριτοβάθμια. Δεν μπορείς να επιβάλεις ένα ξένο μοντέλο στην χώρα σου αν δεν έχεις την κατάλληλη υποδομή.
Πηγές τονίζουν ότι ο κ. Πανάρετος ενήργησε αυτοβούλως δίχως να ρωτήσει κανέναν. Από δηλώσεις όμως του ιδίου στο Βήμα και θέσεις του στο blog http://panaretos.blogspot.com/ αποδεικνύεται ότι οι απόψεις του ταυτίζονται με αυτές του Πρωθυπουργού της χώρας.
Εν ολίγοις ο κ. Παπανδρέου με μυστικό σύμβουλο τον κ. Πανάρετο πλειοδοτούν σε ανευθυνότητα εις βάρος όλων των μαθητών της χώρας. Με το νέο μοντέλο που προσπαθούν να προωθήσουν από το 1995, υπάρχει η πιθανότητα κάποιος να περάσει σε κάποιο ΤΕΙ και στη συνέχεια το ΤΕΙ να μετατραπεί σε κολλέγιο.
Η δικιά μας θέση είναι ξεκάθαρη. Το πρόβλημα της παιδείας δεν ξεκινά από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επιλογή της σωστής κατεύθυνσης στον επαγγελματικό προσανατολισμό του νέου ξεκινάει από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επιτείνεται στην τριτοβάθμια. Δεν μπορείς να επιβάλεις ένα ξένο μοντέλο στην χώρα σου αν δεν έχεις την κατάλληλη υποδομή.
Ένα σοβαρό πρόβλημα δεν λύνεται με πασαλείμματα και με την εφαρμογή μοντέλων εντυπώσεων που παραβλέπουν κοινωνικές ομάδες οικονομικά ασθενέστερες(υψηλά δίδακτρα) και ιδιώτες που δίνουν κίνητρα στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας(φροντιστηριακές μονάδες).