Οι φίλοι μας οι Γερμανοί!


Σφίγγουν αγαπητέ μου αναγνώστη οι ζέστες όσο περνάνε οι μέρες πολύ επικίνδυνα! Θέλω επειγόντως διακοπές, δεν αντέχω άλλο! Δεν έχω άλλωστε να κάνω και κάτι καλύτερο πλέον… Ο αγώνας μου δικαιώνεται… Όπως πολύ καλά ξέρεις αγωνίζομαι από τούτο εδώ το μετερίζι, για να αποδείξω την αξιοσύνη του κατά πολλούς παράξενου ταξιδιώτη με το κανό, του πρωθυπουργού μας! Επιτέλους, μια ηλιαχτίδα αισιοδοξίας, αυλακώνει το άψητο ακόμα απ’ τον ήλιο κορμί μου!

Για να καταλάβεις και να συμφωνήσεις μαζί μου θα σου πω με μεγάλη ικανοποίηση το εξής και είμαι σίγουρος ότι θα αναριγήσεις κι εσύ το ίδιο όσο κι εγώ… Η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung αναφέρει σε σχόλιό της με τίτλο «Μια άλλη Ελλάδα» ότι:

«Βήμα με βήμα ο Γιώργος Παπανδρέου απελευθερώνει την Ελλάδα από τα προβλήματα που είχαν συσσωρευθεί από τον προκάτοχό του, αλλά και από τον πατέρα του».

Πες μου τώρα… Δεν νιώθεις καλύτερα; Πέρασε η ανατριχίλα που σίγουρα ένιωσες η να σου δώσω λίγο χρόνο ακόμη;

Μιλάμε ότι όλα αυτά τα καλά λόγια, τα έγραψαν όλοι εκείνοι οι κακοί κύριοι, οι φίλοι μας οι Γερμανοί, που αν θυμάσαι, φαρμάκι έσταζε το στόμα τους τις προάλλες, θυμάσαι, με την Αφροδίτη της Μήλου… Περσινά ξινά σταφύλια θα μου πεις… Δεν διαφωνώ… Το γεγονός δεν αλλάζει. Ο αγώνας του Γιώργου, τώρα δικαιώνεται…

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ…

Παρά τα κολακευτικά της σχόλια όμως για τον Έλληνα πρωθυπουργό επιβεβαιώνει την άποψη του προέδρου της Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά ότι για το δημόσιο χρέος της χώρας έχει την μεγαλύτερη ευθύνη ο Ανδρέας Παπανδρέου. Για να σε βοηθήσω λίγο και να φρεσκάρω την μνήμη σου, σε παραπέμπω, σε προηγούμενη ανάρτηση του παρόντος ιστολογίου :

http://pithia-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_296.html


Πιστεύω τελικά, ότι αυτοί οι άνθρωποι, οι Γερμανοί, επειδή είπαν μια κουβέντα για τον Γιώργο, πέταξαν και το καρφί τους για τον μπαμπά του… Αμαρτίες γονέων και τα ρέστα… Βλακείες!

Ο άνθρωπος αγωνίζεται σκληρά, μεταξύ Πάρου και Κρήτης θα πει κάποιος κακεντρεχής, αλλά δεν βαριέσαι…

Το γεγονός είναι αγαπητέ μου αναγνώστη για να σοβαρευτούμε και λίγο, δεν βλάπτει, ότι όλοι καταλαβαίνουν την δεινή θέση της χώρας μας. Όλοι καταλαβαίνουμε, ότι για να φτάσουμε στο σημείο μηδέν που πιστεύω πως βρισκόμαστε σήμερα, δεν φτάνουν πεντέμισι σκάρτα χρόνια διακυβέρνησης της χώρας μας. Δεν φτάνουν πεντέμισι χρόνια μόνο για να καταβαραθρωθεί μια χώρα που εν τω μεταξύ κατάφερε και διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία, τους πιο πετυχημένους κατά κοινή ομολογία, Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τις ρίζες του προβλήματος, θα πρέπει να τις αναζητήσουμε, κατά την γνώμη μου, σε βάθος τριακονταετίας… Στην εποχή εκείνη δηλαδή, που ο Ανδρέας Παπανδρέου, κατάφερε με τις πολιτικές του, να δώσει στον Έλληνα να καταλάβει, ότι είναι κάτι άλλο απ’ αυτό που στην πραγματικότητα είναι… Να του δώσει δηλαδή να πιστέψει, ότι ανήκει στο στενό κλαμπ, των πλούσιων κρατών της Ευρώπης, κάτι που στην πραγματικότητα δεν ίσχυε σε καμιά περίπτωση. Η εξουσία ως αυτοσκοπός ( με το περίφημο « Τσοβόλα, δώστα όλα»), μας κάνει τώρα όλους να αντιλαμβανόμαστε, γιατί όσοι υποστηρίζουν αυτή την άποψη, την άποψη ότι δεν ευθύνεται μόνο η κακή διακυβέρνηση της ΝΔ από το 2004 έως το 2009, για αυτό το κατάντημα, δεν είμαστε τρελοί…

Σαν να μην έφτανε αυτό, προστέθηκε και επιβάρυνε την κατάσταση που περιγράψαμε πιο πάνω, η εποχή Σημίτη, που εισήγαγε στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, μια νέα οπτική θεώρηση των πραγμάτων, την λογική δηλαδή της αλχημείας και της τέχνης των λογιστικών τρυκ!

Το εκρηκτικό λοιπόν, αυτό μείγμα, συνετέλεσε τα μέγιστα, να φτάσουμε σήμερα, εδώ που φτάσαμε… Αν ο κ. Γ. Παπανδρέου δεν το καταλάβει εγκαίρως αυτό και επιμείνει στην άποψή του ότι τα πεπραγμένα της διακυβέρνησης του τόπου από την ΝΔ κατά την τελευταία πενταετία μας οδήγησαν σήμερα σ’ αυτό το σημείο, θα δώσει την χαριστική βολή στην χώρα μας και για να συνέλθει, νομίζω, ότι δεν θα φτάνουν όχι τριάντα χρόνια αλλά εξήντα και βάλλε…

Κι επειδή το βαρύναμε πάρα πολύ, κλείνοντας, έχω να παρατηρήσω κάτι ακόμα…

Στο προαναφερθέν άρθρο, γίνεται λόγος για τον Ανδρέα Παπανδρέου και κάποιον … προκάτοχο, του Γιώργου Παπανδρέου… Είμαστε σίγουροι ότι αναφέρονται στον Κώστα Καραμανλή; Είμαι εγώ διεστραμμένος που νομίζω ότι αναφέρεται στον προκάτοχο του Γιώργου Παπανδρέου στην ηγεσία του κινήματος δηλαδή στον Κώστα Σημίτη;

Είπαμε… Γερμανοί είναι αυτοί… Ξέρω’ γώ!

ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ

Bookmark and Share