Φωτογραφίες – ντοκουμέντο του Παππά με στολή Ναζί και SS

Δύο φωτογραφίες ντοκουμέντο του Χρήστου Παππά που ήταν κρεμασμένες στους τoίχους του σπιτιού του στα Γιάννενα ως παράσημα, αποκαλύπτει σήμερα το Έθνος.

Στην πρώτη φωτογραφία φορά την αυθεντική μαύρη καπαρντίνα SS και ποζάρει έχοντας φόντο τον αγκυλωτό σταυρό και σημαία των ναζί ενώ έχει υψωμένο το δεξί του χέρι αντιγράφοντας το πρότυπο του, τον Χίτλερ

Στο δεύτερο φωτογραφικό ντοκουμέντο, ποζάρει φορώντας στρατιωτική στολή ενώ στο μπράτσο του φορά με καμάρι το περιβραχιόνιο των ναζί
Στο σπίτι του στα Γιάννενα βρέθηκε ακόμα ένας όρκος της Χρυσής Αυγής από το 1983 με αναφορές στον Εθνικοσοσιαλισμό

Σημειώνεται ότι κατά την απολογία του ο Χρήστος Παππάς αρνήθηκε κάθε σχέση του ιδίου και της Χρυσή Αυγής με τον γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό και τις ιδέες του Χίλτερ. 

Ερωτηθείς εάν η ΧΑ έχει σχέση με τις ιδέες του γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού, απάντησε πως «δεν υπάρχει ουδεμία πολιτική συνάφεια», καθώς η Χρυσή Αυγή «πρεσβεύει την ιδεολογία του λαϊκού εθνικισμού»

Όσον αφορά το υλικό και τα ναζιστικά σύμβολα που βρέθηκαν στο σπίτι του στα Ιωάννινα, ο κ. Παππάς σημείωσε πως πρόκειται για βιβλία που κατέχει «με θέματα ιστορίας», «όχι γερμανικής αλλά ελληνικής», αλλά και για συλλεκτικά αντικείμενα που κατέχει καθώς είναι «γνωστός συλλέκτης».

Αναλυτικά ο όρκος που βρέθηκε στο σπίτι του Παππά με τον τίτλο "Όρκος Χρυσή Αυγή 30-6-1983" 

«Ορκίζομαι να φυλάττω πίστιν εις το Μεγαλείο της Εθνικοσοσιαλιστικής Κοσμοθεωρίας, να αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις και αν χρειασθή να θυσιάσω ακόμη και τη ζωή μου μαχόμενος υπέρ των ιερών συμβόλων της φυλετικής Ιδέας. 

Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις διά την Νίκη του Εθνικοσοσιαλισμού, του οποίου Εθνικοσοσιαλισμού δι' εμέ φορεύς είναι ο Λαϊκός Σύνδεσμος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εις τας γραμμάς του οποίου ορκίζομαι να είμαι ένας γενναίος, πειθαρχικός και πιστός Στρατιώτης. 


Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με φανατισμό και αποφασιστικότητα διά την εξόντωσι του βδελυρού, μισερού και αηδιαστικού εχθρού της φυλής, του παντοτεινού ενόχου της ιστορίας, του μοναδικού υπεύθυνου διά την παρακμήν της ράτσας μου και διά τον εκφυλισμό του πολιτισμού. 


Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις διά την οριστική συντριβή του Εβραίου υπανθρώπου. Εάν ποτέ προδόσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο. Μάρτυρές μου ας είναι οι θεοί, οι θεοί των Ελλήνων που μου έδωσαν την ευτυχία να γεννηθώ σ' αυτήν την ιερή Γη. 


Ζήτω η νίκη, Ζήτω ο Εθνικοσοσιαλισμός
»

Στο τέλος του όρκου υπάρχει ο αγκυλωτός σταυρός των ναζί και με μεγάλα κεφαλαία γράμματα το όνομα: "A. HITLER"

Οι φωτογραφίες - ντοκουμέντο που δημοσιεύει το Έθνος




Φωτογραφία από τον όρκο


Πηγή : skai.gr