Πρεμιέρα στις πιο δημοφιλείς σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κάνει το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας. Επικοινωνία με τους πολίτες επιδιώκει μέσω λογαριασμών σε facebook και twitter
Στη σελίδα του στο facebook, το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας καλωσορίζει τους χρήστες, σημειώνοντας πως φιλοδοξία του είναι η επικοινωνία μαζί τους για το έργο και κάθε πρωτοβουλία.
"Το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) αποτελεί τον κατεξοχήν ελεγκτικό μηχανισμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, για τον έλεγχο της εφαρμογής της εργατικής νομοθεσίας. Παράλληλα μέσα στα πλαίσια του συμφιλιωτικού και ενημερωτικού ρόλου παρεμβαίνει για την επίλυση συλλογικών και εργατικών διαφορών και ενημερώνει εργαζόμενους και εργοδότες για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας", αναφέρει στο προφίλ του.
Στη σελίδα του, το Σ.ΕΠ.Ε. δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες στους "φίλους" του, για την υποβολή καταγγελίων, επώνυμων ή ανώνυμων, σχετικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και της αδήλωτης εργασίας.
Παράλληλα, παρέχει πληροφορίες για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας, καλώντας τους πολίτες να απευθύνονται στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες ή στην τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών Σ.ΕΠ.Ε: 15512
Από σήμερα λοιπόν, το ΣΕΠΕ είναι πιο κοντά στον πολίτη και μέσω Twitter, καθώς οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του ΣΕΠΕ όπως επίσης και για κάθε νέο το οποίο αφορά στη λειτουργία του.
Όπως δήλωσε ο ειδικός γραμματέας του Σώματος, Μιχάλης Χάλαρης, "η προσπάθεια αυτή θα φέρει πιο κοντά το ΣΕΠΕ στους πολίτες και πιο συγκεκριμένα στους νέους εργαζόμενους, που ως ευάλωτη κοινωνική ομάδα, αυτήν ειδικά την δύσκολη περίοδο οφείλουν να είναι ενήμεροι για τα δικαιώματα τους και γενικότερα για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας".
Πηγή : blog.gr
Στη σελίδα του στο facebook, το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας καλωσορίζει τους χρήστες, σημειώνοντας πως φιλοδοξία του είναι η επικοινωνία μαζί τους για το έργο και κάθε πρωτοβουλία.
"Το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) αποτελεί τον κατεξοχήν ελεγκτικό μηχανισμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, για τον έλεγχο της εφαρμογής της εργατικής νομοθεσίας. Παράλληλα μέσα στα πλαίσια του συμφιλιωτικού και ενημερωτικού ρόλου παρεμβαίνει για την επίλυση συλλογικών και εργατικών διαφορών και ενημερώνει εργαζόμενους και εργοδότες για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας", αναφέρει στο προφίλ του.
Στη σελίδα του, το Σ.ΕΠ.Ε. δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες στους "φίλους" του, για την υποβολή καταγγελίων, επώνυμων ή ανώνυμων, σχετικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και της αδήλωτης εργασίας.
Παράλληλα, παρέχει πληροφορίες για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας, καλώντας τους πολίτες να απευθύνονται στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες ή στην τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών Σ.ΕΠ.Ε: 15512
Από σήμερα λοιπόν, το ΣΕΠΕ είναι πιο κοντά στον πολίτη και μέσω Twitter, καθώς οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του ΣΕΠΕ όπως επίσης και για κάθε νέο το οποίο αφορά στη λειτουργία του.
Όπως δήλωσε ο ειδικός γραμματέας του Σώματος, Μιχάλης Χάλαρης, "η προσπάθεια αυτή θα φέρει πιο κοντά το ΣΕΠΕ στους πολίτες και πιο συγκεκριμένα στους νέους εργαζόμενους, που ως ευάλωτη κοινωνική ομάδα, αυτήν ειδικά την δύσκολη περίοδο οφείλουν να είναι ενήμεροι για τα δικαιώματα τους και γενικότερα για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας".
Πηγή : blog.gr