Με μπάρες στις εισόδους των σταθμών του μετρό, εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σταδιακά από το 2014, καθώς επίσης με την εντατικοποίηση των ελέγχων και την παροχή κινήτρων για την πρόληψη της λαθρεπιβίβασης, σκοπεύει το υπουργείο Μεταφορών να συνεχίσει τη μάχη κατά της εισιτηριοδιαφυγής αυξάνοντας τα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιρειών.
Στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο αύξησης των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά 25%, η οποία έχει μετατεθεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Προϋπόθεση για να αποφευχθεί η άνοδος της τιμής των κομίστρων είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες ο γ.γ. Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος, η μέση αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων να φτάσει περίπου το 10% ώστε να εξοικονομηθούν περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο αποτελεί το 1/3 της μισθολογικής δαπάνης της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Σήμερα υπολογίζεται ότι η εισιτηριοδιαφυγή κοστίζει στον ΟΑΣΑ από 25 έως 37,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Παράλληλα το υπουργείο σκοπεύει να εντατικοποιήσει τους ελέγχους για την εισιτηριοδιαφυγή με τη μετακίνηση εργαζομένων που σήμερα απασχολούνται ως διοικητικό προσωπικό στην έκδοση και στον έλεγχο εισιτηρίων. Για τα μέσα σταθερής τροχιάς απαιτούνται 120-150 άτομα, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ 100-120 άτομα.
Τα μέτρα για τη λαθρεπιβίβαση -παρά την εκτιμώμενη κατά 10% μείωση της επιβατικής κίνησης- είχαν ως αποτέλεσμα τον περασμένο Οκτώβριο να καταγραφεί άνοδος 12% στις πωλήσεις, ενώ τον Νοέμβριο το συγκεκριμένο μέγεθος ήταν 4,7%, μειωμένο λόγω των αλλεπάλληλων κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς. Παράλληλα το υπουργείο προχωρά στην παροχή κινήτρων για την αγορά εισιτηρίων, φέρνοντας σε περίπου 20 ημέρες δεσμίδες των 11 εισιτηρίων, τα οποία οι επιβάτες θα πληρώνουν στην τιμή των δέκα.
Στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, είναι να αποτραπεί το ενδεχόμενο αύξησης των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς κατά 25%, η οποία έχει μετατεθεί για τον ερχόμενο Οκτώβριο.
Προϋπόθεση για να αποφευχθεί η άνοδος της τιμής των κομίστρων είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες ο γ.γ. Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος, η μέση αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων να φτάσει περίπου το 10% ώστε να εξοικονομηθούν περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο αποτελεί το 1/3 της μισθολογικής δαπάνης της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες).
Σήμερα υπολογίζεται ότι η εισιτηριοδιαφυγή κοστίζει στον ΟΑΣΑ από 25 έως 37,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Παράλληλα το υπουργείο σκοπεύει να εντατικοποιήσει τους ελέγχους για την εισιτηριοδιαφυγή με τη μετακίνηση εργαζομένων που σήμερα απασχολούνται ως διοικητικό προσωπικό στην έκδοση και στον έλεγχο εισιτηρίων. Για τα μέσα σταθερής τροχιάς απαιτούνται 120-150 άτομα, ενώ για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ 100-120 άτομα.
Τα μέτρα για τη λαθρεπιβίβαση -παρά την εκτιμώμενη κατά 10% μείωση της επιβατικής κίνησης- είχαν ως αποτέλεσμα τον περασμένο Οκτώβριο να καταγραφεί άνοδος 12% στις πωλήσεις, ενώ τον Νοέμβριο το συγκεκριμένο μέγεθος ήταν 4,7%, μειωμένο λόγω των αλλεπάλληλων κινητοποιήσεων στα μέσα μεταφοράς. Παράλληλα το υπουργείο προχωρά στην παροχή κινήτρων για την αγορά εισιτηρίων, φέρνοντας σε περίπου 20 ημέρες δεσμίδες των 11 εισιτηρίων, τα οποία οι επιβάτες θα πληρώνουν στην τιμή των δέκα.