Νέα παραίτηση στους Ανεξάρτητους Έλληνες

Παραιτήθηκε και ο πρόεδρος της νεολαίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Χαράλαμπος Αποσκίτης.  

Αναλυτικά η δήλωση : 

«Στους Ανεξάρτητους Έλληνες προσχώρησα όχι αρνούμενος την πολιτική και ιδεολογική μου ταυτότητα, αλλά μη θέλοντας να την εκφυλλίσω παραμένοντας στην μεταλλαγμένη πλέον σε μνημονιακή Νέα Δημοκρατία με επακόλουθο να υποστηρίζω αντικοινωνικές και άδικες πολιτικές που εφαρμόζονται ακόμα και σήμερα, παρέα με αυτούς που έριξαν την Ελλάδα στον γκρεμό και να τους δίνω συγχωροχάρτι. Πολιτικές που έχουν κάνει τον κόσμο να υποφέρει και να ζει σε συνθήκες φτώχειας και εξαθλίωσης και αυτό που τον ενδιαφέρει πλέον είναι αν μπορεί να γίνει κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Αν υπάρχουν άνθρωποι πρόθυμοι και ικανοί να το προσπαθήσουν. 

Απαντώντας σε αυτήν την αγωνία δηλώνω ότι θα συνεχίσω τον αγώνα κατά αυτών των πολιτικών που οδηγούν την χώρα στην υποταγή σε ξένα συμφέροντα και μετατρέπουν την πλειοψηφία των Ελλήνων σε πολίτες τριτοκοσμικής χώρας. Γιατί για εμένα ο Έλληνας δεν είναι ένας απλός αριθμός, αλλά είναι οι συγγενείς μου, οι φίλοι και γνωστοί μου και ο κάθε άνθρωπος που βλέπω δίπλα μου καθημερινά να υποφέρει. Και για όλους αυτούς έχω υποχρέωση να συνεχίσω να παλεύω για ένα καλύτερο αύριο.

Οι εξελίξεις του τελευταίου διαστήματος, η δημοσιοποίηση ειδήσεων που καλή τη πίστει θεωρούσα ψευδείς έως σήμερα, οι εκφρασθείσες ανησυχίες για την τύχη του κινήματος από "περίεργα" πρόσωπα, μα κυρίως η έλλειψη κοινού οράματος δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω άλλο στους Ανεξάρτητους Έλληνες. Δεν μπορώ να προσπαθώ για κάτι αόριστο, απροσδιόριστο και κυρίως ανέφικτο. Γιατί «δεν υπάρχει ευνοϊκός άνεμος γι΄αυτόν που δεν ξέρει που πηγαίνει». 

Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να καπηλευτεί τον αγώνα και τα όνειρα τόσο τα δικά μου όσο και εκείνων που στάθηκαν δίπλα μου αυτό το διάστημα, των ψηφοφόρων μου, των φίλων και συνεργατών μου από την Νεολαία των Ανεξάρτητων Ελλήνων, της οικογένειάς μου. 

Για όλα αυτά, παραιτούμαι από τη θέση του Προέδρου του Συντονιστικού Γραφείου της Νεολαίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων και από μέλος του κινήματος. 

Θέλω να πω ένα μεγάλο και αληθινό ευχαριστώ σε όλους όσους μέσα από το κίνημα παλέψαμε και αγωνιστήκαμε για έναν κοινό σκοπό και σε όλα τα παιδιά της Νεολαίας η οποία αποτελείται από ένα εξαιρετικής ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό».