Τον επόμενο μήνα θα παρουσιαστούν τα ακριβή χρονοδιαγράμματα για τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους, όπως προκύπτει - σύμφωνα με πληροφορίες - από τη διευρυμένη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου στην οποία συμμετείχε και ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Παράλληλα, καταβάλλονται προσπάθειες να πολλαπλασιαστεί η απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσουν εργασίες μικρής κλίμακας στον αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός», από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα , μετά την καταβολή 25 εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρήματα αυτά αποτελούν προκαταβολή της αποζημίωσης που θα δοθεί στην κοινοπραξία που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο και η οποία θα ανέλθει στο ποσό των 90 εκατ. ευρώ, όπως προβλέπεται στη συμφωνία δημοσίου και παραχωρησιούχων.
Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους οδικούς άξονες, εργασίες μικρής κλίμακας εκτελούνται στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα της Ολυμπίας Οδού, ενώ στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έχουν ενεργοποιηθεί σχεδόν όλα τα εργοτάξια τα οποία ωστόσο λειτουργούν με λιγότερο προσωπικό προς το παρόν.
Η επανεκκίνηση των εργασιών δεν έχει ακόμα καταστεί εφικτή στον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδας καθώς ακόμα δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ από τις συμφωνηθείσες αποζημιώσεις, δεδομένου ότι εκκρεμεί η συναίνεση των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα.
Πηγή : Ημερησία
Παράλληλα, καταβάλλονται προσπάθειες να πολλαπλασιαστεί η απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσουν εργασίες μικρής κλίμακας στον αυτοκινητόδρομο «Ιόνια Οδός», από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα , μετά την καταβολή 25 εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρήματα αυτά αποτελούν προκαταβολή της αποζημίωσης που θα δοθεί στην κοινοπραξία που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο και η οποία θα ανέλθει στο ποσό των 90 εκατ. ευρώ, όπως προβλέπεται στη συμφωνία δημοσίου και παραχωρησιούχων.
Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους οδικούς άξονες, εργασίες μικρής κλίμακας εκτελούνται στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα της Ολυμπίας Οδού, ενώ στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου έχουν ενεργοποιηθεί σχεδόν όλα τα εργοτάξια τα οποία ωστόσο λειτουργούν με λιγότερο προσωπικό προς το παρόν.
Η επανεκκίνηση των εργασιών δεν έχει ακόμα καταστεί εφικτή στον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδας καθώς ακόμα δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ από τις συμφωνηθείσες αποζημιώσεις, δεδομένου ότι εκκρεμεί η συναίνεση των τραπεζών που χρηματοδοτούν τα έργα.
Πηγή : Ημερησία